رواق

بالادیده

یهودیان خزری و کنیسه شیطان

در سال 740 بعد از میلاد در سرزمین محصور بین دریای سیاه و دریای مازندران که به خزر معروف است -سرزمینی که امروز بیش‌تر در قلمرو گرجستان است اما سرحدات آن به روسیه، لهستان، لیتوانی، مجارستان و رومانی نیز می‌رسد- نژاد امروزی یهود متولد شد؛ نژادی که اتفاقاً به هیچ وجه یهودی نیستند. [ یهودیان خزری ]

چگونگی این مسئله به چه شکل است؟

مردمان خزری مردمانی آسیب‌پذیر بودند. آنان از یک سو با مسلمانان مواجه بودند و از سوی دیگر با مسیحیان؛ از این رو همواره نگران تهاجم از هریک از این دو جبهه بودند. این مردمان بت‌پرست بودند و به همین دلیل آنان را آماده‌ی تهاجم از سوی پیروان هر یک از این دو آیین می‌کرد که مایل بودند آنان را به کیش خود درآورند.

پادشاه خزران یعنی شاه بولان (1) به منظور جلوگیری از وقوع این تهاجم احتمالی حکم کرد که مردمان خزری باید به کیش یکی از دو آیین اسلام یا مسیحیت درآیند؛ اما کدام‌یک؟ اگر آنان به دین اسلام در می‌آمدند، خطر تهاجم مسیحیان را پیش رو داشتند و اگر هم به کیش مسیحی ایمان می‌آوردند، باید منتظر حمله‌ی احتمالی مسلمانان می‌بودند.

شاه بولان از وجود آیین دیگری باخبر بود که امکان تعامل با مسلمانان و مسیحیان را داشت. پیروان آن آیین یهودیان بودند. شاه بولان به این نتیجه رسید که اگر به مردمان خود حکم کند تا به کیش یهود در آیند، می‌تواند هم مسلمانان و هم مسیحیان را راضی نگه دارد؛ چراکه پیروان این دو آیین پیش‌تر تمایل به تجارت و مراوده با یهودیان را داشتند؛ از این رو وی تصمیم خود را عملی کرد.

نقاشی شاه بولان

او درست عمل کرد. در طول عمرش شاهد آن بود که کشورش تسخیر نشده باقی مانده، مردمانش به آیین یهودیت گرویده‌اند و اصول مقدس‌ترین کتاب یهود یعنی تلمود را پذیرفته‌اند. با این حال موارد بسیار دیگری نیز از ثمره‌ی این اقدام شکل گرفت که عمر شاه کفاف نداد تا شاهد آن‌ها باشد.

او زنده نماند تا ببیند این تغییر آیین مردمان او به یهودیت روزی سبب شود که آنان 90 درصد تمام یهودیان عالم را شکل دهند و خود را یهودیان اشکنازی بنامند که در حقیقت یهودی نبودند، بلکه از نژاد قومی آسیایی بودند که به کیش یهودیت درآمدند؛ گو این‌که هنوز هم به زبان خزری ییدیش (2) که کاملاً متفاوت از زبان عبری است، سخن می‌گویند.

او زنده نماند تا ببیند مردمانش به اخلاف مردی رو آوردند که بسیار از او قدرتمندتر بود؛ مردی باوئر (3) نام که بیش از هزار سال بعد از او در آلمان متولد شد و دودمان روچیلد (4) را به وجود آورد.

حاخام‌های خزری

شاه بولان زنده نماند تا ببیند این دودمان با فریبکاری و توطئه‌چینی ثروت جهان را غصب می‌کنند و از طریق منابع هنگفتی که با به دست آوردن کنترل عرضه‌ی پول در سطح جهان می‌اندوزند، خود را از لحاظ مالی تأمین می‌کنند.

او زنده نماند تا ببیند مردمانش سرزمین آبا و اجدادی را در فلسطین به عنوان حق مسلم خود مطالبه می‌کنند و از بدو تأسیس این سرزمین در سال 1948، اطمینان حاصل می‌کنند که تمام نخست‌وزیران آن یهودیان اشکنازی باشند؛ اگر چه سرزمین اصلی یهودیان اشکنازی یعنی سرزمین خزر، حدود هشتصد مایل دورتر از فلسطین است.

او زنده نماند تا ببیند مردمانش به پیشگویی کتب مقدس یعنی کنیسه‌ شیطان تحقق می‌بخشند.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

در سال 1976 هارولد روزنتال (5)، یهودی اشکنازی و دستیار سناتور یاکوب جاویتس (6) -که او هم یهودی اشکنازی بود- اظهار می‌دارد:
«بیش‌تر یهودیان تمایلی به پذیرش این مسئله ندارند، اما خدای ما شیطان است.»

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پی‌نوشت‌ها:
1. king Bulan
2. Yiddish : زبان یهودیان اروپایی که عمدتاً از زبان آلمانی مشتق شده است.
3. Bauer
4. Rothschild
5. Harold Rosenthal
6. Jacob Javits
منبع: اندرو کارینگتن هیچکاک ، صهیونیسم در مسیر سلطه ، برگردان: محمدیاسر فرحزادی ، تهران: نشر ساقی

 

بالادیده

تعداد نظر های داده شده (۲)

Ƭhanks for sһaring your thoughts on اشک نازی. Regards
۲۶ اسفند ۹۷ ، ۰۴:۱۹ หีนักศึกษา
Thanks for finaⅼly talking about >یهودیان خزری و
کنیسه شیطان :: بالادیده

ارسال نظر(ایمیل اجباری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بالادیده