رواق

بالادیده

مراسم رژه فراعنه مصر و عصر جدید فراماسونری

 

اجساد مومیایی پادشاهان باستانی از جمله رامسس دوم و Hatshepsut{از معدود فرعون‌های زن شناخته شده تاریخ} در مراسمی باشکوه داخل کپسول‌های مخصوص و سوار بر خودروهای شبیه قایق‌های باستانی ویژه حمل اجساد باستانی، از موزه مصر به موزه جدید ملی تمدن مصر منتقل شد.


نمایی از مراسم
دریافت
مدت زمان: 2 دقیقه 26 ثانیه

تعداد ۲۲ مومیایی با تعداد ۲۲ حرف حروف الفبای عبرانی منطبق است و زمان مراسم هم تقریبا هم زمان بوده با شب آخر عید پسح یهودیان (عید گذر از مصر به فلسطین)  سرمایه گذار پروژه ساخت موزه جدید هم ظاهرا اماراتی ها بودند.

 

 

 

با توجه به نمادپردازی های بسیار قوی در این مراسم و استفاده از ۲۲ تابوت که متعلق به فراعنه و ملکه های مصری بود. (۱۸ تابوت مذکر و ۴ مونث) و این عدد ۲۲ منطبق با ۲۲ حرف حروف الفبای عبرانی است.

ضمن اینکه امروز 22 ماه نیسان سال 5781 عبرانی است. یعنی دیشب، شب 22 نیسان بوده است. همچنین زمان مراسم دیشب هم زمان با شب آخرین روز عید پسح یهودیان (عید رهایی و گذر از مصر به سوی فلسطین) بوده است و شکل و شمایل جشن اگر کلیپ هایش را ملاحظه نموده باشید شبیه نوعی جشن شیطانی و آیینی بوده است و ژنرال السیسی رئیس جمهور مصر که مورد حمایت دول غربی است خود به استقبال مومیایی ها آمد.

این به استقبال مومیایی ها آمدن شبیه به جشن اکیتو بابلی است که شاه به استقبال پیکر خدایان می آمده است. در مصر باستان نیز مراسمی تقریبا مشابه‌ با اکیتوی بابلی وجود داشته و در آن پیکره آمون را در شهر می گرداندند اما زمانش ظاهرا منطبق با مراسم دیشب نیست. البته اگر فروردین را ابتدای سال مصری در نظر بگیریم پانزدهم ماه اول در مصر بزرگداشت ایزد آمون است. اما در مورد تقویم مصری آنچه می دانیم این است که شروع سال مصریان باستان حداقل در دوره های متاخر منطبق بر فروردین نبوده است. بنابراین احتمالا فرضیه جشن برای آمون به نظر مردود می آید.

بعید می دانم به موازات این مراسم ظاهری شب پانزدهم فروردین در این شب ها بعضی مجامع مخفی به مرکزیت مصر، مراسم های خاص شیطانی نداشته باشند! هر چند که هیچ داده باطنی ای فعلا برای تاییدش ندارم! اما با کمی تحقیق و جستجو در پیرامون مراسم دیشب به نکات جالبی دست یافتم مراسم دیشب تقریبا هم زمان با جشن آنوبیس ایزد شغال سر یا سگ سر در مصر باستان است. آنوبیس ایزد هدایت کننده مردگان به عالم ارواح است و با آیین مومیایی کردن ارتباط دارد. این جشن در مصر باستان در دهم ماه نهم یعنی ماه بشنس bashnas انجام می شده است. ماه بشنس در گاهشماری مصریان تقریبا منطبق بر ماه آوریل است و جشن در شب چهارم آوریل بوده است.

 

وَجَاوَزْنَا بِبَنِی إِسْرَائِیلَ الْبَحْرَ فَأَتْبَعَهُمْ فِرْعَوْنُ وَجُنُودُهُ بَغْیًا وَعَدْوًا حَتَّى إِذَا أَدْرَکَهُ الْغَرَقُ قَالَ آمَنْتُ أَنَّهُ لَا إِلَهَ إِلَّا الَّذِی آمَنَتْ بِهِ بَنُو إِسْرَائِیلَ وَأَنَا مِنَ الْمُسْلِمِینَ ﴿۹۰﴾

 

و فرزندان اسرائیل را از دریا گذراندیم پس فرعون و سپاهیانش از روى ستم و تجاوز آنان را دنبال کردند تا وقتى که در شرف غرق شدن قرار گرفت گفت ایمان آوردم که هیچ معبودى جز آنکه فرزندان اسرائیل به او گرویده‏ اند نیست و من از تسلیم ‏شدگانم (۹۰)

 

آلْآنَ وَقَدْ عَصَیْتَ قَبْلُ وَکُنْتَ مِنَ الْمُفْسِدِینَ ﴿۹۱﴾

اکنون در حالى که پیش از این نافرمانى میکردى و از تباهکاران بودى (۹۱)

فَالْیَوْمَ نُنَجِّیکَ بِبَدَنِکَ لِتَکُونَ لِمَنْ خَلْفَکَ آیَةً وَإِنَّ کَثِیرًا مِنَ النَّاسِ عَنْ آیَاتِنَا لَغَافِلُونَ ﴿۹۲﴾

پس امروز تو را با زره [زرین] خودت به بلندى [ساحل] مى‏ افکنیم تا براى کسانى که از پى تو مى ‏آیند عبرتى باشد و بى‏ گمان بسیارى از مردم از نشانه‏ هاى ما غافلند (۹۲)} (سوره مبارکه یونس آیات 90 الی 92)

 

در قرآن مجید در آیات 90 الی 92 سوره مبارکه یونس به داستان رهایی بنی اسرائیل به رهبری حضرت موسی کلیم الله از چنگال فرعون و لشکریانش اشاره شده است. در آیه 92 این سوره مبارکه اشاره شده است که جسد فرعون زمان موسی کلیم الله پس از غرق شدن به خواست خداوند از دریا بیرون می آید و در خشکی بلندی پدیدار می شود تا این جسد نشانه ای برای آیندگان پس از این فرعون مستبد باشد. بسیاری از محققین زمان ما فرعون دوران موسی کلیم الله را رامسس دوم می دانند. یعنی همان پادشاهی که دو شب پیش جسدش به همراه 21 مومیایی دیگر طی مراسمی خاص و با شکوه به موزه جدید منتقل شد. خوانندگان گرامی به هم زمانی مراسم انتقال جسد رامسس دوم با عید پسح (رهایی و گذر بنی اسراییل از دریا) یهودیان توجه نمایید. یعنی مراسم دو شب پیش تقریبا هم زمان با مرگ رامسس دوم و پدیدار شدن جسد وی از دریا بوده است! به نظر نمی آید که این همزمانی یک انتخاب تصادفی باشد!

آیا این هم زمانی و مراسم باشکوه در کشور اسلامی مصر نوعی توهین و تمسخر خداوند و جملگی ادیان توحیدی ابراهیمی نیست?!

 

همچنین به نظر می آید در مراسم دو شب پیش تعداد تابوت ها تعمدا 22 عدد انتخاب شده بود. این عدد 22 که با تعداد حروف الفبای عبری منطبق است شاید این پیغام را داشته باشد که امروز صهیونیسم یهودی و قبالیست های جهود ساکن صفد و حیفا و اورشلیم در دشمنی با یهوه (خداوند یکتا) هم پیمان فراعنه پیشین مصر و ایزدان مورد پرستش آنان هستند. همچنین عدد 22 می تواند به این معنی باشد که آن بخش از قدرت حروف الفبای عبری که در دست قبالیست های جهود است به خدمت ایزدان فرومایه مصری در آمده است. 

 

 

تصویر ۲۱ رقصنده ۹ مرد و ۱۲ زن در کنار مسیر پلکانی

 

اما حال تفسیر کد عدد ۲۱ از کتاب علائم ستاره ای خانم لیندا گودمن که خود یک قبالیست بود :

۲۱ کد عددی تاج و دیهیم مجوس (مغ یا جادوگر)

عدد ۲۱ به عنوان عالم به تصویر کشیده شده است، و در عین حال لقب تاج مجوس را دارد. این عدد قول پیروزی و توفیق در هر کار و زمینه ای را می دهد و نشان دهنده هر نوع پیشرفت و ارتقای درجه، افتخارات، پاداش و به طور کلی صعود در هر زمینه کاری و زندگی است. این عدد نشانه پیروزی پس از دشواریهای سخت نیز هست، زیرا دیهیم مجوس تنها پس از آموزشهای دشوار و طولانی، همین طور هم آزمایشهای زیاد روحی و آزمونهای صبر و مقاومت به دست می آید. اطمینان کامل داشته باشد که پیروزی نهایی، با وجود تمامی مشکلات و مشقات، از آن خواهد شد. این عدد ارتعاشی بسیار خوش یمن دارد و نشان دهنده پاداش کارمیک است. } (علایم ستاره ای صص ۴۲۶ و ۴۲۷)

تاج گذاری چه کسی ژنرال السیسی ؟ یا به موازات وی فردی در یکی از مجامع مخفی تاج گذاری نمود؟!

ایا ممکن است این حرکت و مراسم ،بدون هدف و نظر خاصی طراحی شده باشد ؟

به نظر می‌آیید این حرکت ،نمادی مهم از اغاز عصر فراعنه جدید باشد ️

 

 

 

ماه آوریل در کشورهای مسیحی شرق و غرب، به عنوان ماه « عید پاک مسیحی » یا « Easter » شناخته شده، که مرتبط با « رستاخیز مسیح (ع) » بوده، و توام با جشن و سرور در این کشورها است، لیکن در طی سال های اخیر، ماه آوریل، همواره یک ماه حادثه خیز بوده و اخبار این ماه، توجه مخاطبان بین المللی را به خود جلب نموده است.

شاید مهم ترین وقایع ماه آوریل سال های اخیر، مربوط به آوریل سال 2019 میلادی بوده است که سلسله وقایع پی در پی شامل « موقعیت خاص ستاره آخرالزمانی « رگولوس : Regulus » یا قلب الاسد در 13 و 14 آوریل 2019 میلادی »،

« آتش سوزی کلیسای جامع نوتردام پاریس در 15 آوریل 2019 میلادی »،

« آتش سوزی و انفجار چندین کلیسا در روزهای حوالی « عید پاک مسیحی »در سریلانکا در اواسط آوریل 2019 میلادی »،

« آتش سوزی مسجدالاقصی در اواسط آوریل 2019 میلادی »

و « قربانی گرفتن فستیوال الحادی، پاگانی « Rabbits Eat Lettuce » استرالیا در اواخر آوریل سال 2019 میلادی » اشاره کرد که پس از آن نیز مجموعه وقایعی تلخ در سراسر دنیا رخ داد که تا امروز نیز که در میانه پاندمی مرگ آور و بی سابقه کووید 19 هستیم، این سلسله وقایع تلخ و نامطلوب، ادامه داشته است

جهت مشاهده کیفیت اصلی روی تصویر کلیک کنید

البته ایام « عید پاک » و اشارات رمزی و کدگذاری شده به وقایع این ماه، از مدت ها قبل، در آثار مورد توجه فراماسونری همچون « گوژپشت نوتردام » ویکتور هوگو، مورد توجه بوده و حتی کاراکتر اصلی این داستان یعنی « کازیمودو »، نام خودش را از ایام « کازیمودو » یا « اکتاو ایستر » که همان روزهای نزدیک « عید پاک » است گرفته

و در داستان مذکور نیز به وقایع « کلیسای جامع نوتردام »، اشاره گردیده بود که این موضوع به خصوص به واسطه « آتش سوزی کلیسای جامع نوتردام »، مجدداً در محافل ادبی و اجتماعی، مورد توجه قرار گرفت.

جهت مشاهده کیفیت اصلی روی تصویر کلیک کنید

بنابراین ایام « عید پاک » و « آوریل » در طی چند قرن اخیر، به شدت مورد توجه محافل « فراماسونری » و « مجامع مخفی » قرار داشته و به جای « رستاخیز عیسی مسیح (ع) »، این محافل شیطانی، تلاش نموده اند تا از این زمان خاص، برای تسهیل در « رستاخیز دجال » استفاده نمایند و وقایع شومی را در طی سال های اخیر، در همین راستا، رقم زده اند

 

در همین راستا، در طی روزهای اخیر و در 3 آوریل سال 2021 میلادی، وقایعی در نقاط مختلف دنیا رخ داد که توجه به آن ها، می تواند از جهات مختلفی حائز اهمیت باشد.

در این مراسم مصر که با پوشش خبری وسیعی همراه بود، مراسم آواز و موسیقی توسط خوانندگان و نوازندگان مشهور بین المللی و مصری، برگزار شده و کاروان فراعنه، از کنار المان های جدید « میدان التحریر » عبور داده شدند.

این المان های جدید، همانا « ابلیسک » بازسازی شده شهر « تانیس : Tanis » که توسط فرعون « رامسس دوم » ساخته شده بود و نیز 6 مجسمه ابولهول (Sphinx) انتقال یافته از « معبد کرنک : Karnak Temple » در نزدیکی « لوکسور : Luxor »، بودند که البته چند ماه قبل، فرآیند ساخت آن ها به اتمام رسیده، اما در مراسم رسمی و مجلل « رژه طلایی فراعنه »، عملاً در سطح بین المللی، معرفی شده اند.


در مراسم آواز خوانندگان مصری، قطعات مهمی همچون نوای مناجات گونه « احترام برای ایزیس : A Reverence for Isis » از دیوارنگاره های منطقه « دیرالشلویط » و نیز قطعاتی از « کتاب مردگان : The Book of Dead » و « متون اهرام : Pyramid Text » به زبان مصری باستان، به اجرا درآمدند که در نوع خود کم سابقه بوده است.

به دلیل این که عمدتاً جشن « عید پاک مسیحی » یا « Easter » در ماه آوریل برگزار می شود و این ماه با « رستاخیز مسیح (ع) » مرتبط است، به نظر می رسد که « فراماسونری و ایلومیناتی »، به طرزی طعنه آمیز، تحرکات مربوط به « رستاخیز دجال » یا « ضد مسیح » را در همین ماه به صورت نمادین، با جدیت بیشتری دنبال می کنند

در برخی صفحات اینستاگرامی غربی، به توییت های « مایک پمپئو » وزیر امور خارجه سابق ایالات متحده آمریکا در دوره ترامپ، و نیز « کیلی مک انانی »، دبیر مطبوعاتی سابق کاخ سفید در عصر ترامپ، اشاره کرده بودند که در روز 4 آوریل، از عبارت « او برخاسته است : He is Risen! » استفاده کرده اند و از نظر این صفحات، این عبارت به برخاستن دجال اشاره نموده است.

 

در پاسخ به این ادعا باید گفت که گرچه عمال و کارگزاران ایلومیناتی همچون « مایک پمپئو » و « کیلی مک انانی »، قطعاً با سیستم دجال مرتبط هستند، اما این که الزاماً به صورت قطعی پست های مذکور به « برخاستن دجال » اشاره داشته باشند، چنین چیزی سندیت کافی ندارد. چرا که روز « 4 آوریل »، مصادف با عید پاک مسیحی است و این « برخاستن »، به « رستاخیز مسیح (ع) »، اشاره دارد که البته با نگاهی به زمان ارسال پست های مربوطه، یعنی « 4 آوریل » و نیز پست های مجاور آن که صراحتاً به « عید پاک » یا « Easter » اشاره نموده اند، به نظر می رسد که هیاهو و جنجال فوق در خصوص ارتباط قطعی این پست ها با « رستاخیز دجال »، به دلیل عدم وجود پشتوانه کافی استنادی و استدلالی، به نتیچه ای نرسد.

در کل و در مقام جمع بندی، باید به این نکته اشاره نمود که مهم ترین پیام رمزی مراسم « رژه طلایی فراعنه »، رونمایی از « ابلیسک بازسازی شده رامسس دوم »، و « خواندن آوازهای نیایش گونه مصر باستان در رثای ایزیس، الهه الحادی مصر باستان یا همان زن بیوه مورد احترام فراماسونری »، همگی در راستای ارسال سیگنال مهم قریب الوقوع بودن اتمام عصر « فراعنه قدیم » و آغاز عصر « فرعون جدید » یعنی « دجال » یا « Antichrist » بوده است

و رخداد این واقعه در ماه آوریل 2021 در نزدیکی « عید پاک مسیحی » یا « Easter » و در فصل بهار، به صورت کامل، با رموز کدگذاری شده  امید است با عنایت خداوند متعال، مکر این شیاطین نیز باطل شده و روز به روز به نابودی نهایی و قطعی خود، نزدیک تر گردند.  به امید آن روز

موسسه موعود

سایت الوعدالصادق (خادم الامام)

بالادیده

بالادیده

تعداد نظر های داده شده (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر(ایمیل اجباری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بالادیده