رواق

بالادیده

ریشه‌های یهودی صهیونیستی واکسن آمریکایی کرونا

سابقه مدیران ارشد دو شرکت آمریکایی «فایزر» و «مدرنا» واکسن آمریکایی کرونا

 

آلبرت بورلا (Albert Bourla)، «دامپزشک» و مدیر مالی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آمریکایی «فایزر» (Pfizer) است. بورلا، یکی «یهودی» یونانی است. ورود او به شرکت فایزر در سال ۱۹۹۳ بوده و او کار خود را از بخش سلامت حیوانات آغاز کرد.

 

آلبرت بورلا یهودی مدیر شرکت فایزر

 

نشریه «جوییش تایمز» (jewish times)، در گزارشی به تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۰، با عنوان «واکسن کووید ۱۹ پیوندهای یهودی دارد»، با افتخار به عقبه‌ی «یهودی» آلبرت بورلا پرداخت. در این گزارش آمده است:

 

«آلبرت بورلا، مدیرعامل فایزر، فرزند یک بازمانده هالوکاست، یکی از ۵۰۰۰۰ یهودی باقی‌مانده از برنامه‌ی حذف هیتلری در بندر تسالونیکی یونان، است که خود او از اعقاب یهودیان سفاردی گریخته از اسپانیا در ۱۴۹۲ میلادی بود.»

 

روزنامه «تایمز اسراییل» (times of israel)، در گزارشی به تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۰، با افتخار به معرفی آلبرت بورلا به‌عنوان یک یهودی و اسرائیلی متعصب پرداخت. عکس نمایه‌ی این گزارش، عکسی از بورلا در حال روشن کردن شمع در جشن یهودی «حنوکا» است. او به‌عنوان مهمان ویژه به مهمانی سفارت رژیم صهیونیستی در واشینگتن (به‌مناسبت جشن حنوکا) دعوت شده بود.

 

آلبرت بورلا در جشن حنوکا سفارت اسرائیل

 

در گزارش جوییش تایمز، «میکائیل دولستن» (Mikael Dolsten)، از دیگر مدیران ارشد شرکت واکسن‌سازی «فایزر» هم یک مهاجر «یهودی» با ریشه‌ی سوئدی معرفی شده که خانواده‌اش در روزهای نخست جنگ جهانی دوم، از اتریش گریخته‌اند.

 

بنا بر این گزارش، او چند بار در جوانی به فلسطین اشغالی سفر کرده و یک سال از دوره‌ی تحصیلی خود را در «مؤسسه وایزمن» (Weizmann Institute) در فلسطین اشغالی گذرانده است.

 

تایمز اسرائیل هم «دولستن» را مهاجری یهودی معرفی می‌کند که در سال ۲۰۰۴ میلادی، از سوئد به نیویورک رفت.

 

میکائیل دولستن یهودی مدیر ارشد شرکت واکسن سازی فایزر

 

اما مسئول ارشد دیگر شرکت آمریکایی که روی واکسن کووید ۱۹ کار می‌کند کیست؟

 

«تال زکس» (Tal Zaks)، مدیر ارشد «مدرنا» (Moderna) و مسئول پروژه واکسن کووید ۱۹ در این شرکت، یک «اسرائیلی» زاده‌ی حیفا است که مدرک خود را از «دانشگاه بن گوریون» واقع در سرزمین‌های اشغالی گرفته است!

 

زَکس در مصاحبه‌ای با وبسایت آمریکایی «آکسیوس» (Axios) مدعی شد زمانی‌که روی پروژه واکسن کار می‌کند، به مادر ۸۰ ساله اسرائیلی‌اش می‌اندیشد که در شهر «رعنانا» در سرزمین‌های اشغالی زندگی می‌کند.

 

تال زکس مدیر یهودی مدرنا

 

تفاوت واکسن کرونا با واکسن‌های قبلی

 

یک توضیح بسیار مهم درباره‌ی واکسن‌های تولیدشده در فایزر و مدرنا وجود دارد و آن این‌که، این نوع واکسن‌ها، نسبت به واکسن‌های شناخته‌شده قبلی، ساز و کار و مکانیسم عملی کاملاً جداگانه دارد. یعنی اگر واکسن‌های مرسوم از ویروس کُشته‌شده یا ضعیف‌شده، برای تحریک بدن به تولید آنتی‌بادی بیماری و ایمن‌سازی استفاده می کنند، این واکسن‌های جدید، کاملاً مبتنی بر ژنتیک هستند و از یک عامل ژنی به‌نام mRNA استفاده می‌کنند.

 

همان‌طور که پیش از این نیز نوشتیم، آمریکا و رژیم صهیونیستی، ده‌ها مؤسسه در اختیار دارند که روی تسلیحات زیستی، به‌ویژه تسلیحات مبتنی بر ژنتیک و علوم سلولی و مولکولی، کار می‌کنند. به‌صورت خاص، بخشی از مؤسسه «دارپا» (زیرمجموعه پنتاگون)، بر اساس اخبار و گزارش‌های آشکار و قطعی، روی این نوع تسلیحات و به‌طور خاص دستکاری‌های ژنتیک به‌عنوان نوعی مدرن از سلاح زیستی، فعالیت می‌کنند.

 

ردپای مشکوک بنیاد بیل و ملیندا گیتس در تولید واکسن کرونا

 

گلوبال ریسرچ در مقاله‌ای به قلم ویلیام انگدال از اعضای مرکز پژوهش‌های جهانی شدن نوشت:

 

بیل گیتس فعالانه مشغول تأمین مالی و تبلیغ واکسن‌های جدید آزمایش نشده‌ای است که ظاهراً قرار است ما را حداقل تا حدودی در برابر ویروس کرونا در امان نگه ‌دارند و ما را قادر سازند تا زندگی نسبتاً «عادی» را از سر بگیریم. غول داروسازی فایزر اکنون آنچه در قالب ادعای خود نتایج خارق‌العاده واکسن در مرحله آزمایش اولیه انسانی توصیف نموده را اعلام کرده است.

آنها از یک فناوری تجربی موسوم به ویرایش ژنوم، مشخصاً ویرایش ژنوم آران‌ای پیام‌رسان (mRNA)، استفاده می‌کنند، چیزی که قبلاً هیچ‌گاه در تولید واکسن استفاده نشده است. قبل از آن‌که نسبت به دستیابی به مصونیت و ایمنی امیدوار شویم، باید درباره این فناوری تجربی بنیادی و عدم دقت آن بیشتر بدانیم.

 

بیل گیتس و واکسن کرونا

 

رویدادهای مشکوک در کمپانی فایزر

 

به‌نظر می‌رسد آلبرت بورلا رئیس ارشد اجرایی فایزر آن‌قدرها که ادعا می‌کند، مطمئن نیست. همان روزی که شرکت فایزر بیانیه مطبوعاتی در خصوص آزمایشات واکسن را منتشر کرد، او ۶۲ درصد از سهام خود در فایزر را فروخت و میلیون‌ها دلار سود از این معامله به جیب زد!!

 

شریک آلمانی و ارتباط آن با بنیاد بیل و ملیندا گیتس

 

در ادامه‌ی مقاله گلوبال ریسرچ آمده است: شرکت فایزر که به تولید قرص ویاگرا و داروهای دیگر معروف است، با یک شرکت کوچک آلمانی واقع در شهر ماینس به‌نام «بیونتک» (BioNTech) شریک شده است. شرکت بیونتک ابداع‌کننده تکنیک بنیادی mRNA است که در تولید واکسن جدید ویروس کرونا مورد استفاده قرار گرفته است. این شرکت در سال ۲۰۰۸ بنا نهاده شد.

 

شرکت بیونتک درست قبل از آن‌که شیوع ویروس کرونا در شهر ووهان چین اعلام شود و بیونتک سهام خود را در بورس عرضه کند، در ماه سپتامبر ۲۰۱۹ قراردادی با بنیاد بیل و ملیندا گیتس منعقد کرد. این قرارداد شامل همکاری در زمینه‌ی طراحی تکنیک‌های جدید mRNA جهت درمان سرطان و اچ‌آی‌وی می‌شد.

نکته جالب توجه این‌که، این عبارت که: «بنیاد گیتس توانایی کاهش چشمگیر اچ‌آی‌وی و سل در سطح دنیا را در بیونتک می‌بیند» اکنون از بیانیه مطبوعاتی مربوطه که روز ۵ سپتامبر ۲۰۱۹ منتشر شد، حذف شده ست!

 

همکاری بیونتک با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دارویی چین

 

بیونتک همچنین با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دارویی چین موسوم به شرکت داروسازی شانگهای فوسون (Shanghai Fosun Pharmaceutical) (فوسون فارما) در زمینه تولید نوعی از واکسن mRNA برای ویروس کرونا جهت عرضه در بازار چین قرارداد دارد. آی مین هو (Ai-Min Hui) رئیس تحقیق و توسعه جهانی فوسون فارما در بیانیه‌ای در ماه آگوست اظهار داشت:

 

«تزریق اولین دوز از واکسن BNT162b1 به یک شهروند چینی نقطه عطفی در برنامه توسعه مشترک جهانی در چین به شمار می‌رود. ما از نزدیک در حال همکاری با بیونتک و نهادهای تنظیم مقرراتی هستیم تا ایمنی و کارایی واکسن BNT162b1 و دیگر واکسن‌های مبتنی بر mRNA را ارزیابی کنیم…»

 

این بدان معناست که شرکت آلمانی بیونتک پشت واکسنی است که در چین و همچنین آمریکا و اروپا به‌سرعت در حال سپری کردن مراحل مربوطه است. واکسن مراحل مربوطه را به‌سرعت سپری می‌کند تا ظرف مدت زمان کوتاهی تائیدیه نهایی را دریافت کند، امری که مایه نگرانی است.

 

مقامات آمریکا و اتحادیه اروپا و احتمالاً چین از آزمایشات حیوانی استاندارد که در آنها از موش‌خرما یا موش استفاده می‌شود، چشم‌پوشی کرده‌اند و مستقیماً به سراغ «خوکچه‌های» انسانی رفته‌اند.

آزمایش بر روی انسان در اواخر ماه جولای و اوایل ماه آگوست آغاز شد. هیچ‌گاه پیش نیامده که آزمایش یک واکسن جدید به یک بازه زمانی سه‌ماهه محدود شود! این امر معمولاً چند سال طول می‌کشد. با توجه به میزان هول و هراسی که سازمان بهداشت جهانی در خصوص ویروس کرونا در سطح دنیا به وجود آورده است، هرگونه احتیاط کنار گذاشته شده است. تولیدکنندگان واکسن همگی مصونیت حقوقی دارند. این بدان معناست که اگر مردم در اثر تزریق واکسن جدید بمیرند یا دچار نقص عضو شوند، علیه تولیدکنندگان واکسن نمی‌توان شکایت کرد!!

 

اما نگران‌کننده‌ترین نکته درباره واکسن فایزر ـ بیونتک که از طریق ویرایش ژنوم تولیدشده، این است که mRNA مربوطه برای استفاده در واکسن انسانی هیچ‌گاه تائید نشده است. یک نکته جالب توجه این‌که، در قالب آزمایشی که به مدت دو سال بر روی موش‌ها انجام شد و با نظارت پژوهشگران همنوع توأم بود، به موش‌ها ذرت تراریخته آغشته به علف‌کش گلیفوسات شرکت مونسانتو خورانده شد، پس از نُه ماه، ابتلا به تومور سرطانی و همچنین آسیب به کبد و اندام‌های دیگر در موش‌ها مشاهده شد.

آزمایشات پیشین شرکت مونستانتو ظرف سه ماه انجام گرفته بودند و در قالب آنها ادعا شده بود که هیچ‌گونه صدمه و آسیبی مشاهده نشده است. در مورد واکسن‌های تولیدشده به روش مهندسی ژنوم mRNA نیز وضعیت مشابهی حکم‌فرماست، واکسن‌هایی که آزمایشات انسانی مربوطه را ظرف کمتر از ۹۰ روز با عجله پشت سر گذاشته‌اند.

 

واکسن فایزر ـ بیونتک

 

خطرات استفاده از ژنوم دستکاری شده در واکسن انسانی

 

گلوبال ریسرچ در بخش دیگری از این مقاله نوشت: واکسن فایزر- بیونتک ماهیت تجربی دارد و ایمنی آن به هیچ‌وجه تضمین‌شده نیست، علی‌رغم آن‌که فایزر، اتحادیه اروپا، و دکتر فاوچیِ بدنام به نظر حاضرند این واکسن را به بدن صدها میلیون انسان تزریق کنند.

 

فناوری تجربی مبتنی بر یک نوع دستکاری ژنوم جدید موسوم به ویرایش ژنوم است. در مقاله‌ای در نسخه سال ۲۰۱۸ نشریه فارین افرز متعلق به شورای روابط خارجی نیویورک، بیل گیتس با آب‌وتاب فراوان از فناوری مهندسی ژنوم جدید کریسپر (CRISPR) نوشته و گفته که این فناوری قادر است «توسعه جهانی را متحول کند.» او خاطرنشان ساخته که بنیاد گیتس متعلق به وی به‌مدت یک دهه تحولات مربوط به ویرایش ژنوم را در ارتباط با واکسن و کاربردهای دیگر تأمین مالی کرده است.

 

فناوری مهندسی ژنوم جدید کریسپر

اما آیا این فناوری انقطاع و اتصال ژن‌های انسانی آنقدرها ایمن است که بتوان از آن در یک واکسن تجربی جدید که قبلاً هیچ‌گاه بر روی انسان آزمایش نشده است، استفاده نمود؟! برخلاف ادعای بیل گیتس، پاسخ علمی به این سؤال منفی است. این سطح از ایمنی اثبات نشده است.

 

 

دکتر رومئو کیجانو (Romeo Quijano) استاد بازنشسته داروشناسی و سم‌شناسی از کالج پزشکی دانشگاه فیلیپین مانیل به برخی از خطرات ویرایش ژنوم تجربی هنگام استفاده در واکسن انسانی اشاره کرده است. کیجانو هشدار داده است که:

 

«این خطر وجود دارد که واکسن عملاً بیماری‌زایی ویروس را افزایش دهد یا بواسطه افزایش وابستگی به پادزهر موجب تهاجمی‌تر شدن ویروس شود، همان‌گونه که در مطالعات پیشین درباره آزمایش واکسن‌ها بر روی حیوانات مشاهده شد. اگر چنین چیزی در جریان یک آزمایش انسانی بزرگ رخ دهد، پیامد آن می‌تواند فاجعه‌بار باشد. این تأثیر سوء جدی شاید حتی در قالب یک آزمایش بالینی کشف نشود، به‌ویژه در آزمایشات بالینی توأم با تعارض منافع فراوان که شرکت‌های تولید واکسن نیز در آن دخیل هستند. حتی هنگامی که یک تأثیر سوء جد کشف می‌شود، این موضوع را معمولاً لاپوشانی می‌کنند.»

 

بازی بیل گیتس با جان انسان‌ها

 

نویسنده‌ی مقاله هشدار می‌دهد: بیل گیتس، تولیدکنندگان واکسن‌های مبتنی بر mRNA نظیر فایزر-بیونتک و مدرنا، و متحدان نزدیک آن‌ها نظیر دکتر فاوچی از مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی به‌واسطه‌ی عجله و شتاب در تزریق این واکسن‌های تجربی به بدن ما، دارند با جان انسان‌ها بازی می‌کنند.

 

گلوبال ریسرچ در پایان این مقاله تصریح می‌کند: واضح است که اصل احتیاطی -اگر دچار تردید جدی هستید، از انجامش صرف‌نظر کنید- توسط فاوچی، فایزر-بیونتک، و دیگران نادیده گرفته شده و آن‌ها با عجله واکسن جدید مبتنی بر mRNA را برای ویروس کرونا تأیید کرده‌اند. فناوری آران‌ای هنوز یک داروی تائید شده تولید نکرده است، چه برسد به واکسن!!

اندیشکده مطالعات یهود

سایت بالادیده

بالادیده

تعداد نظر های داده شده (۱)

چرت ترین چیزی که خوندم، مردم خر نیستند

پاسخ مدیر سایت:
:-)
احتیاط شرط عقل است.زمان و تاریخ مشخص می کنه که مردم اسیر کدام سیستم مخوف بودن

ارسال نظر(ایمیل اجباری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بالادیده