رواق

بالادیده

 

شرکت های بزرگ میلیون ها دلار می پردازند تا خریداران با اجناس آنها رابطه ای صمیمی برقرار کنند . پنهان کردن طبیعت ذاتی حریص و بی عاطفه  شرکت های بزرگ در لفافه روابط خانوادگی-دوستانه امری ضروری به شمار میرود . اما برخی شرکت ها نتنها در حرف ، بلکه در عمل از شما ، خانواده تان و هرآنچه که دوست دارید متنفرند و اهمیتی نمی دهند که شما از این مسئله مطلعید یا نه . . . آنها حتی شرارت خود را در لوگو های تبلیغاتی شان به تصویر می کشند .  .  .

آلفا رومئو


.

بله من هم میدانم که این لوگو نشانه ماشین های عالی اروپایی ست . اما کمی دقیق تر به لوگو نگاه کنید . چرا روی لوگو یک مار در حال خوردن یک انسان هراسان است؟ من می گویم که من یک انسان هستم ، نه یک مار غول پیکر . پس حقیقت این است که تصویر مار در حال بلعیدن یک انسان بسیار گیج کننده است چرا که من با نماد آدم مشخص می شوم نه یک مار غول پیکر شاخدار . اگر به مدل های قدیمی تر لوگو نگاه کنید به آسانی متوجه انسان می شوید .

.

در لوگوهای قدیمی تر آدمک رنگ متفاوتی دارد و هنوز ناامیدانه در حال تکان دادن دست ها و درخواست کمک است .

.

ماجرای  معروف لوگو از این قرار است که در سال 1910رومئو کاتانئو موظف شد برای شرکت تازه تاسیس آن زمان یک نشان طراحی کند . او هنگام انتظار در  ایستگاه قطار پیاززا کاستلو در میلان ،  او از نشان قدرت خانواده ی ویسکونتی که بر روی در بود الهام گرفت .  این طرح عبارت بود از یک مار بزرگ که در حال خوردن یک بچه ی انسان است . بنا به گزارشات سکنه ی میلان در ابتدای قرن پنجم بعد از میلاد از این نشان میترسیده اند . گفته می شود ، انسان در حال خورده شدن یک مور (مسلمانهای دورگه ی شمال آفریقا) متعلق به دوران جنگ های صلیبی ست . اگر این مسئله درست است پس مار نماد چه کس و یا چه چیزی ست ؟

.

نشان قدرت در ایستگاه مرکزی میلان . این مار در حال بلعیدن یک بچه است یا در حال بدنیا آوردن آن؟ آیا این می تواند به معنای اصل و نسب باشد؟

.

برخی رمز نگاران مدعی اند که این مار بزرگ در حقیقت یک کوندالینی ست (مار چاکرا) که طبیعت مادی انسان را می خورد . پس رموز از این جا شروع  می شوند . اما چرا این نماد بر روی چمن ورودی باغ برلوسکونی کشیده شده بود؟

.

چمن درب ورودی باغ سیلویو برلوسکونی و نماد مار بزرگ

.

 این نماد در بسیاری از اسناد مربوط به نقاشی آزتک ها ، و سنگ تراشی های  کیمیا به کار رفته است . امروزه به نظر می رسد این لوگو به خاطر کاربردش از سوی خانواده های اشرافی ، شرکت های بزرگ و حتی دیکتاتورهایی مانند برلوسکونی معنای مشخصی برای نخبگان و برگزیدگان  دارد . حال که درباره ی مارهای آدم خوار صحبت می کنیم چرا از  آثار هنری ای که غلبه ی خزندگان بر انسانها را به تصویر کشیده اند حرفی به میان نیاوریم؟

.

پارک ویجلند ، اسلو . به چهره ی کریه مجسمه نگاه کنید .

.

 

ملک وادسدان ، (از املاک روتچیلد) ، انگلستان

.

ودا فون


.

این لوگو به خاطر سه عدد ششی که در آن پنهان است همواره مورد نکوهش بوده است . می تونید آنها را ببینید؟

توجه داشته باشید  که دومین O در کلمه ی vodafone هم نشانگر عدد 6 است ، زیرا نمایانگر لوگوی این شرکت است ، اما بصورت وارونه .

.

.

همانطور که میدانید 666 عددی ست که کتاب مقدس برای شیطان نقل کرده . این عدد با شیطان ، دجال(ضد مسیح) مرتبط است . دانشجویان عددشناسی های مخفی یاد گرفتند که 666 به انسان مادی ای اشاره دارد که با پست ترین امیال و انگیزه های خود زندگی می کند . بنابراین او شبیه شیطان و تجسمی از سرسخت ترین دشمن خود ، شیطان است . هر مفهومی که مردم به سه گانه ی 6 نسبت می دهند همواره منفی ست .  با این حال مردمان خوب ودافون هم آن را دوست دارند چرا که در تبلیغات خود آن را به کار می برند .

.

ضمناً این مورد که در تبلیغات ودافون سه ۶ را در کنار هم می آیند ، بارها دیده شده:

 

.

یک حقیقت جالب و البته ناراحت کننده تقلید عجیب لوگوی ودافون با نماد کوکلاس کلانهاست هاست!

.

لوگوی ودافون که دقیقا شبیه قطره خون وسط نشان کوکلاس کلان ها است  

.

شکی نیست که عدد 6 ودافون شبیه قطره خون نماد کوکلاس کلان هاست . آیا ما دوباره به سمت نژاد پرستی متمایل شده ایم؟

.

شورای روابط خارجی Council on Foreign Relations


.

شورای روابط خارجی یک شرکت نیست ولی این لوگو هم باید مورد بررسی قرار گیرد . اگر شما درباره سیاست های بین المللی و نظم نوین جهانی چیزهایی میدانید پس حتما از CFR هم مطلع هستید . CFR از سوی روزنامه نگاران بین المللی عنوان موثرترین ماشین فکری سیاست خارجی در جهان را گرفته است . لیست اعضای آن بسیار حیرت انگیز است چرا که اسامی بسیاری از متنفذین موسسات  مهم مالی و سیاسی را می توانید در آن پیدا کنید . برخی از این موسسات عبارتند از : شبکه ی خبری ABC ، امریکن اکسپرس ، بوئینگ ، کوکا کولا ، موتور فورد ، گوگل ، هالیبرتون ، هینز ، آی بی ام ، نایک ، سونی و visa .

و برخی از این اعضا هم به قرار زیرند :

باراک اوباما ، برژینسکی (مشاور اوباما) ، هیلاری کلینتون ، دیک چنی ، جان مک کین و دیوید راکفلر . بسیاری از محققین معتقدند که این چهره ها برای سلطه بر جهان کار کرده اند و بسیاری از آنان حتی این موضوع را انکار هم نکردند . اخیرا اوباما ریچارد هس را به عنوان رییس شورای روابط خارجه ، ریچارد هولبروک عضو ارشد CFR و دنیس روث را به عنوان نماینده ی ویژه ی روابط خارجه و مشاور سیاست خارجی برگزیده است .

ما در لوگو ، سواری برهنه  بر اسبی خشمگین و نمادی  قرون وسطایی می بینیم  . ضمن این که لوگو شامل نمادهای بسیاری ست که نیاز به رمز گشایی دارد .

اسب سفید روی لوگو به احتمال زیاد اشاره ای ست به اولین اسب کتاب وحی . متن انجیل آن به شرح زیر است :

و من اسب سپیدی دیدم

و آنکه بر اسب نشسته بود کمانی داشت

و تاجی بر سر

و او پیروزمندانه به جلو می تاخت

کتاب وحی 6،2

برهنگی مرد اسب سوار در واقع نمایانگر بی فرهنگ و تمدن بودن (بدون تعلق به هیچ فرهنگ) اوست . او در حال نمایش "نماد تحسین" است .  این نماد ، یکی از نشانه  های دستی بسیار مخفی ست که افراد طبقه ممتاز در مقابل چشمان شما از آن استفاده می کنند و شما متوجه آن نمی شوید . در اینجا هم ناپلئون (فراماسون) از این نماد استفاده کرده است :

.

اسناد ماسونی می گویند که این علامت جزو تشریفات درجه 6 ماسون هاست .

.

"تصویر مناسک ماسونی دانکن و علائم رمزی آن" ، مالکوم سی دانکن

 .

در طول این مناسک مشابه از اعضا خواسته می شود که عبارت "برای او که خوب است" را شش بار تکرار کنند ، و سپس عبارت "رحمت بیکران بر او" را شش بار بگویند! از آنها نهایتا خواسته می شود که شش بار بر خیزند و به حالت تعادل بایستند . خودتان معنای این آیین را تحلیل کنید . . .

تگز مارس در این باره می نویسد : 

"سلام با دست یا بازوی مرد برهنه ی بالای آرم CFR در کتاب های ماسونی "نماد تحسین" نامیده می شود . توضیحات مربوطه در مناسک باستانی . . . آمده است . در واقعیت ،  این نشانه سلام مخفی پرستندگان شیطان است . این سلام برای احترام به رهبر و پادشاهشان لوسیفر . . . ساخته شده است ."

.

در نهایت در لوگوی CFR ما واژه ای Ubique را می یابیم که به معنای "همه جا" می باشد . آیا این می تواند به معنای "حضور در همه جا" باشد؟ به بیانی دیگر شما نمی توانید از سوارکار برهنه فرار کنید . او خود را به عنوان مرد صلح  طلب  و سوار بر اسب سفید در همه جا حاضر می کند .

 

Bechtel


 

برای این لوگو نیازی نیست به دنبال نمادهای مخفی باشیم . این نماد بسیار واضح و مشخص در برابر دیدگان شماست . چرا اقیانوس ها در این لوگو سرخ اند؟ آیا با خون بی گناهان یا چیز مشابهی پر شده اند؟ چرا قاره ها خاکستری اند؟ آیا کاملا با بتون فرش شده اند؟ من به طور خاص  ایده ی بکتل برای ترسیم کره زمین را دوست دارم! چون خیلی واضح می گوید: ما صاحب این مکانیم .   رسم و رسومتان را جمع کنید . اگر شما درباره ی این شرکت ساختمانی و مهندسی چیزی نشنیده اید بهتر است در موردش چیزهایی بفهمید چرا که در همه دنیا  آن را میشناسند . . .

عبارت "شرکت شیطان" کلیشه ای ست و توسط گروهی از لیبرال ها برای طعنه زدن به کار می رود . اما به من اعتماد کنید . در پایین چند نمونه از استثمارهایی که توسط این سازمان انجام شده است آورده شده  : (تمامی این اطلاعات از ویکی پدیا گرفته شده است)

دزدیدن آب از مردم فقیر :

"شرکت بکتل دو سال قبل عهده دار تامین سیستم آب عمومی سومین شهر بزرگ بولیوی ، کوچابامبا شد و در عرض چند هفته نرخ آب را تا 200 درصد میزانی که خانواده ها توانایی پرداخت آن را داشتند افزایش داد . وقتی شرکت از کاهش قیمت ها امتناع ورزید مردم شورش کردند و معترضان کم کم بکتل را مجبور به ترک این مسئولیت کردند ."

ساخت کارخانه شیمیایی برای صدام :

"در سال 1988 درست پس از اینکه صدام حسین موافقت بین المللی برای استفاده از گازهای سمی در برابر هزاران کرد را به دست آورد ، بکتل برای ساخت کارخانه ی شیمیایی با عراق قرارداد بست ".

.

بهره برداری از طوفان کاترینا :

"در سال 2005 از سوی آژانس فدرال مدیریت بحران ، به بکتل امتیاز قرارداد غیر مزایده ای ساخت خانه برای مصیبت زدگان طوفان کاترینا داده شد . از آنجایی که این قرارداد بسیار پر هزینه بود و شکستی برای حمایت از شرکتهای محلی و کوچک محسوب می شد عدم وجود مزایده ی رقابتی در آن مورد انتقاد قرار گرفت ".

.

مثال های بسیاری از این دست وجود دارد . و این مسائل می تواند به خوبی توضیح دهد که چرا در لوگوی بکتل ، آب سرخ و زمین خاکستری ست . 

.

پراکتر و گمبل Procter and Gamble


این لوگو مادر تمام لوگوهای شیطانی و مخفیانه است . این شرکت (شرکتی که قسمت عمده ی محصولات خانگی امریکا را تولید می کند) در دهه 1980 به خاطر نماد تاریک لوگویش با چالش های بسیاری روبه رو بوده است . این نزاع ها به خاطر رسوایی "مرد ماه چهره "  که دیگر بر روی محصولات چاپ نمی شود ولی هنوز بر روی سند سهام و ورودی برخی تسهیلات این شرکت وجود دارد ، بوده است .

لوگو ، هلال ماه را با چهره ای انسانی به تصویر کشیده است . در نمادگرایی مخفی چهره ی انسانی بر صور فلکی نماد خداست . ماه معمولا به خاطر طبیعت پذیرنده اش به عنوان الهه به تصویر کشیده می شود . با این وجود ، این خدای نرینه مرموز کیست؟ برخی سرنخ هایی که هویت او را افشا می کنند داخل لوگو پنهان شده اند . ابتدا ، به دو انتهای هلال ماه نگاه کنید ... دو شاخ . حال به پایین چهره ی ماه نگاه کنید ، نزدیک دایره ها ... معکوس 666 وجود دارد . 

دقیقا 13 ستاره در این لوگو وجود دارد ، عددی مهم در عددشناسی ماسونی . این شرکت در طرح دعوی خود در دادگاه در مقابل Amway ادعا کرد 13 ستاره به 13 کولونی آمریکا اشاره دارد . متاسفم ولی این 100 درصد چرند است! ممکن است شما بتوانید قاضی های رشوه خوار و ابله ایالات متحده را با این توضیحات راضی کنید ولی هر فرد آشنا با رموز مخفی می فهمد که این لوگو تنها مجموعه ای از اشیاء تصادفی نیست .  در این لوگو نمادهای رمزی واضحی وجود دارد که تداعی کننده ی تصاویر کتاب های باستانی جادوی سیاه هستند .

P&G دعاوی متعددی در برابر بدگویانش آماده کرده است و اخیرا بر  Amway پیروز شده است . البته از لحاظ قانونی پرونده ی این موضوع بسته شد و قاضی ها رمزی نبودن این نماد را تایید کردند .

.

نتیجه گیری


اگر فکر می کنید باید لوگوهای دیگری هم در اینجا باشد در بخش نظرات آنها را پست کنید . بخش اعظمی از این تحلیل بر مبنای تحقیقات شخصی بر اساس اسناد رمزی بوده که توسط افراد مرتبط با جوامع مخفی بیان شده است . ممکن است با نتیجه گیری من موافق باشید یا مخالف . . . پیش از اینها در بسیاری از سایتها و وبلاگهای داخلی ، از جمله خود ماسونیاب ، بسیاری از علائم و نشانها مورد بررسی قرار گرفته اند ، اما باید بدانیم :

همانطور که یک ساختمان ماسونی از تمام جهات ماسونیست ، یک نشان ماسونی هم از تمام جهات ، خصوصاً ماهیت شرکت یا سازمان مورد نظر ، ماسونی و مرتبط با جوامع مخفی است . . .

بالادیده

تعداد نظر های داده شده (۱)

واقعا مطالبت جالب بود
ترشی نخوری یه چیزی میشی
پاسخ مدیر سایت:
لطف داری:))))
بعله

ارسال نظر(ایمیل اجباری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بالادیده